Buy cheap website traffic

בעיית אמינות מול חברת השיווק

עם כל הכבוד לעולם השיווק, ויש כבוד, אנשים רבים שאינם מגיעים מהתחום אומנם מבינים בנקודה כלשהיא שהם חייבים להיעזר במקצוענים מתחום השיווק, אך בו זמנית הם הרבה פעמים מגיעים לנקודת הפתיחה סקפטיים, במצב שבו הם מרגישים שהם "צרכים" לשים כסף, אך בעצם מדובר בלשרוף כסף.

מה עושים עם הגישה הזו, מהיכן היא נובעת וכיצד ניתן להתחיל את התהליך באופן יותר נעים? יש כמה דברים שאתם הלקוחות צרכים לדעת:

מאין נובע חוסר האמון?

מי שלא מגיע מהתחום עשוי להחזיק בגישה הפשוטה והישנה, זו שאומרת שאם מוצר/שירות טוב הוא כבר יימצא את דרכו לארנק של הלקוחות הרלוונטיים, והם כבר ידאגו להפיץ הלאה את הבשורה. עם זאת, בעולם שיווקי כמו שלנו בו כל נישה "מזוהמת" מעודף פרסומות (גלויות או סמויות), אנשים רבים איבדו אמון במערכת – מתייחסים אל פרסומות כאל פלייר חולף שתכף יימצא את דרכו לרצפה.

אם נוסיף לכך את העובדה שקיימים לא מעט חאפרים בתחום, או בעלי מקצוע שטרם צברו ניסיון, הרי שניתן להבין מאין נובע אותו חוסר אמון.

5 טיפים לבחירה משרד שיווק

מצד שני, עם נתונים לא מתווכחים, וכיוון שהנתונים מראים שהשקעה בשיווק דיגיטלי מחזירה את עצמה בצורה מהותית, נראה שכן שווה לתת צ'אנס, ובכדי להטמיע בכם ביטחון, אספנו 5 טיפים שמסייעים לבחור משרד שיווק. מוכנים? כך תבחרו משרד שיווק שמוביל לתוצאות:

  1. אם משרד השיווק ממהר לתת הצעת מחיר מבלי לברר מהו מצב העסק ומהן המטרות, הבעיות והיכולות הכלכליות, הוא ככול הנראה לא רציני.
  2. בדקו מיהם הלקוחות של אותו משרד שיווק ותפנו אליהם ישירות בכדי לקבל חוות דעת כנה.
  3. אל תלכו עם חברת שיווק שמחייבת להתחייב לשנה. מי שמחפש התחייבות לא מאמין ביכולות ולא מכבד את הלקוח.
  4. תצפו ממשרד השיווק שיציג יעדים שיווקיים שצופים כמה חודשים קדימה, ובו זמנית תצפו שיציג את כלי המדידה שיסייעו לבחון את תהליכי הצמיחה.
  5. משרד שיווק שיוצא בהבטחות צריך לעורר סימני אזהרה, כי עם כל הכבוד לחוקי המשחק, עדיין לא מדובר בנוסחה מתמטית.

 

מרגישים יותר מוכנים לצאת לדרך? זוהי בדיוק הייתה המטרה!

השאירו פרטים ויועץ AI יחזור אליכם:

Open chat
נסיון אפשר לעזור ?