Buy cheap website traffic

כל מה שרציתם לדעת על לידים

גם אם אתם חדשים בתחום קידום עסקים, על לידים בוודאי כבר שמעתם, ופה אנו מבקשים לחדד שטעות לחשוב שלידים זה רק להשיג פרטי התקשרות של לקוחות, וזאת כי מדובר בעולם של אפשרויות שבין היתר כולל אינספור דרכים להפוך את הלידים ליותר איכותיים ואת ההוצאה ליותר כדאית. נשמע כמו משהו שעשוי לעניין אתכם? תקדישו לכך שתיים וחצי דקות:

הרבה מעבר לפרטי מייל

אז מה זה ליד וכיצד נולד הסיפור? בעיקרון המטרה של רוב העסקים היא להשיג לקוחות חדשים ולשם כך ידוע שצריך להשיג את פרטי ההתקשרות של אותם לקוחות, כי אין זה הגיוני רק לחכות. אי לכך המטרה היא להשקיע בפעולות שיווקיות ופה נרחיב שליד אינו נחשב רק אם הצלחנו לגרום ללקוח להשאיר את פרטי המייל, אלא ליד חובק הרבה יותר אפשרויות.

שנפרט? כל עוד יצרנו הזדמנות מכירה באמצעות פעולה שיווקית, הרי שענינו על המטרה, ועל כן גם אם פרסמנו פוסט משעשע והלקוח הפוטנציאלי סימן לייק, בהחלט השגנו ליד. עד כמה הוא איכותי? זו כבר שאלה אחרת (שאלה חשובה אחרת).

השקעה נכונה

כמו כל הליך שיווק דיגיטלי, גם מהלך השגת לידים מחייב מעקב מושכל שמסייע לבחון באופן מדויק מהו הROI (החזר ההשקעה), ועל כן בין היתר טוב להכיר תוכנות ייעודיות שמסייעות לדייק בנתונים ולהסיק מסקנות. 

עוד נציין שבאמצעות תהליך דיגיטלי להשגת לידים (לעומת תהליכים אוף ליין) ניתן ללמוד הרבה יותר אודות הלידים, למשל מהיכן הגיעו הלקוחות, אלו אפיקי שיווק עובדים טוב יותר וכדומה, כך שזוכים לזקק את ההשקעה הכלכלית ובו זמנית לדייק את תהליך ההמרה שמהווה שלב ב' בתהליך.

יותר שמפיק יותר

לבסוף נציין שכיום ניתן לשלם יותר על לידים בלעדיים, על לידים שעברו טיוב (ולו באמצעות מספר שאלות שהופנו ללקוחות), על כפילות לידים (לידים שמגיעים ממספר כיוונים), על סינון לידים ועל פילוח לידים (מאפשר ללמוד אודות הלקוח שעומד על הפרק), כך שאומנם משלמים יותר אך גם מרוויחים יותר.

שנסכם? בתחום זה הכמות אינה חשובה, אלא האיכות היא זו שמשחקת תפקיד מהותי. בהצלחה!

השאירו פרטים ויועץ AI יחזור אליכם:

Open chat
נסיון אפשר לעזור ?