Buy cheap website traffic

הפסיכולוגיה שמאחורי השיווק

pexels-dominika-roseclay-905163

יש אנשים שעשויים להרים גבה לנוכח חיבור הממד הפסיכולוגי עם הממד הטכני, אך כיום הרבה ומעבר לסטטיסטיקה, תוכנות, מדגמים, אופטימיזציה, תרשימים, אחוזי המרה, כלי מדידה, חוקים שגוגל מכתיבה, לידים וכדומה, שיווק הוא קודם כל כלי פסיכולוגי שמבקש להשפיע על הלקוחות לפעול באופן מסוים, ומאז שנחרטה ההבנה ששיווק אינו יכול להיות כלי מאיים שמבקש לדחוף את עצמו למסיבה מבלי שהוזמן, חשוב להבין כיצד לגרום ללקוח הפוטנציאלי לחוש שהוא זה שביקש לקרוא את אותה כתבה או לצפות באותו סרטון הדרכה, ופה נעניק לכם מספר תובנות.

כניסה מהדלת האחורית

מי לא אוהב לקבל מתנות ועם הנתון הזה השיווק משחק לא מעט. אחת הדרכים היותר מוצלחות היא להיעזר בדיוור אלקטרוני.

שנרחיב? מדי חודש שולחים לאותם לקוחות פוטנציאליים שהסכימו למסור את המייל הפרטי שלהם (מידע יקר ערך יש לציין) מידע מעניין בנושא, כזה שהם ישמחו לקבל.

מה ניתן לשלוח? סרטוני הדרכה שנוגעים למוצר, מידע מרתק אודות התחום שבו עוסקים, המלצות לשיפור ההתנהלות בתחום (למשל אם מוכרים אוכל לבעלי חיים ניתן לתת טיפים לאילוף), סרטים מצחיקים בנושא, עדכונים לגבי מבצעים וכדומה.

תחושת אמינות

אין זה סוד שהרוב הגדול רואה פרסומת ולפני שהוא מתרשם מהמשחק, מהעיצוב או מבחירת המילים, הוא קודם כל חש תחושת סקפטיות, כי ידוע לכל שאין להאמין לכל הבטחה שיווקית (למשל ההבטחה להעניק את המחיר הנמוך ביותר כלל אינה משכנעת), ועל כן מאוד חשוב לבנות תחושת אמון, ופה נציג מספר כלים יעילים:

מסייע לספר כיצד קם העסק, להעניק הצצה אל מאחורי הקלעים, לשתף בקושי (למשל לספר על הרצון לפתח מוצר חדש מבלי להעלות מחירים), לשלב ביקורות של לקוחות וכדומה. 

סמכותיות

מבקשים לסגור עסקה ועומדים לנהל שיחת טרום מכירה? הכינו שיעורי בית מקדימים, למשל חשוב לברר האם מדובר בלקוח קבוע או חדש, מה בדיוק הוא מחפש וכדומה.

בו זמנית עברו מחדש על נתוני המוצר ותנסו להעביר מידע כמה שיותר מפורט. באופן שכזה הלקוח יחוש שאכן מדובר בבית עסק מקצועי ואילו הסמכותיות תשפיע על השלב הבא – שלב הרכישה.

השאירו פרטים ויועץ AI יחזור אליכם:

Open chat
נסיון אפשר לעזור ?