חושבים שאתם בקיאים בשיווק? בואו תבחנו את עצמכם!

pexels-kaboompics-com-6168

אם בימים אלו אתם נמצאים עמוק בעולם הקידום הדיגיטלי, בטח גם אתכם יעניינו מספר עובדות מהתחום, כאלו שהן חשובות, מפתיעות וכאלו שסתם כיף להשוויץ בהן מול מכרים וקולגות. אז מה כבר יש לנו לחדש לכם? עברו על 15 העובדות הבאות:

  1. אם רק נעזרים בכלי האופטימיזציה שהם ממוקדי המרות, זוכים למזער את עלות ההמרה ב14%!
  2. יחסי ההמרה שמשיגים באמצעות לידים עומדים על 14.5% לעומת אלו שמגיעים מפליירים – אלו זוכים רק ב 1.8%. את המסקנה נשאיר לכם להסיק לבד.
  3. 75% מהגולשים נשארים בדף הראשון של תוצאות החיפוש, ואפילו לא חושבים להמשיך לדף השני.
  4. גוגל ופייסבוק אינן חברות שלא לומר מתחרות, ועל כן גוגל לא תמהר להעלות תוצאות שהמקור שלהן בפייסבוק.
  5. גוגל היא זו שאחראית על 93% מסך החיפושים שנערכים דרך הדסקטופ, ועל 95% מהחיפושים שנערכים דרך הנייד.
  6. 70% מהגולשים נוטים להתעלם בהפגנתיות ממודעות ממומנות, ושוכחים שגם קידום אורגני הנו צורה של קידום.
  7. מונחים עסקיים שנחשבים זולים מתגלים כיותר אפקטיביים, וזאת לעומת הקלקות וביטויים שמגיעים מאותו התחום ונחשבים יותר יקרים.
  8. השקעה ממומנת אינה משפיעה על תוצאות המיקומים שמושגים באמצעות הקידום האורגני.
  9. 70% מהצרכנים שיצאו מרוצים מהשירות ימהרו להמליץ הלאה. מסקנה? השקיעו בלקוח, ולו באמצעות מתן תשובה מהירה.
  10. תוכן ויזואלי מנצח בענק תוכן שמכיל רק טקסט. מסקנה? תשקיעו שתי דקות נוספות ותוסיפו תמונה באיכות גבוהה.
  11. ציבור האינסטגרם הוא מתחת לגיל 35 (ובעיקר בנוי מנשים).
  12. הקמפיינים שגוגל מציגה זוכים לחשיפה גבוהה – כ80% מסך הגולשים ברשת.
  13. הרוב המכריע לא אוהב לקבל דיוור שיווקי, וזאת כי הוא מעיק מבחינת התדירות. מסקנה? לא עוברים תדירות של מייל חודשי ומשקיעים בתוכן בעל ערך מוסף.
  14. 84% מסך החיפושים מתמקדים בעסקים מקומיים.
  15. אין זה מפתיע שרבים משקיעים בכדי להגיע לראש תוצאות החיפוש, וזאת כי השלישייה הפותחת זוכה ל40% הקלקות יותר מהשאר.

 

היה מעניין? התחום הדיגיטלי מרתק וכל הזמן מתעדכן – הישארו מעודכנים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *