Buy cheap website traffic

מפיקים את המרב ממיקור חוץ

מיקור חוץ

כיום עסק שמבקש להיעזר בנפלאות השיווק הדיגיטלי יכול לבחור בין התנהלות עצמית, מערך שיווק פנימי ובמשרד שיווק חיצוני, כאשר שתי האופציות האחרונות בין היתר כוללות נדבך נוסף: מיקור חוץ, משמע פנייה למגוון עצמאיים בעלי תחומי התמחות נקודתיים, כאשר מראש נחדד שאם מבקשים להרוויח מכך את המרב חובה שיעמוד מנצח מול אותה תזמורת מופלאה – חובה שמנהל קריאייטיב יסנכרן בין נותני השירות השונים, כך שתיווצר ההרמוניה הרצויה.

תחת קורת גג אחת

שיווק באמצעות מיקור חוץ יכול להיעזר במגוון פרילנסרים ויכול להיעזר במשרד שיווק שמראש מעסיק מגוון נותני שירות, כאשר אופציה זו הרבה פעמים עדיפה, אם כי אין צורך לבזבז זמן על מציאת נותן השירות הרצוי ובו זמנית נחסך הצורך להמר על איכות היכולת. מהי הסיבה הנוספת? נותני שירות שמכירים אחד את השני מסייעים למקד את המטרה, ולו באמצעות שיחות פנימיות.

משלבים בין השניים

אם נבחן מה קורה אצל החברות הגדולות, נמצא שהן מחזיקות מערך שיווק מתפקד, אך עדיין הרבה פעמים מתקבלת החלטה לחזק יכולות שיווקיות מבחוץ, למשל נדרש למצוא מקדם מומחה עבור רשת חברתית.

כאשר בוחרים לפעול בשני המישורים הרבה פעמים יוצאים מורווחים, וזאת כיוון שממשיכים עם השיווק השוטף אך בו זמנית מיישמים יכולות חדשות. עם זאת, הרבה פעמים עסקים נמנעים מכך, וזאת כיוון שהם חוששים משתי סיטואציות: ראשית חוששים מחוסר סנכרון בין פעולת השיווק ההיקפית לבין פעולת השיווק הנקודתית, ושנית חוששים לשמוע ביקורת חיצונית על אופי ההתנהלות הפנימית.

מה עושים? משאירים את האגו בצד, מבינים שביקורת היא מתנה ומקפידים על סנכרון מלא.

מביטים לצדדים

מכאן שבהחלט מומלץ להכיר את התחום לעומק ולהבין מה חסר ואיזה נותן שירות חיצוני יכול לענות על הצורך. כמו כן, כיום כאשר יש לא מעט עצמאיים, חייב להשקיע בשלב הסינון, וזאת כי התוצאה הסופית מעניקה ציון אישי למשרד השיווק.

שנסכם? בין אם אתם חברה גדולה ובין אם אתם עסק שמקדם את עצמו, תמיד שווה "להביט לצדדים" ולבחון איזה נותן שירות עונה על צורך שיווקי שהעסק שלכם עשוי להרוויח ממנו – תפקחו את העיניים ושיהיה בהצלחה!

השאירו פרטים ויועץ AI יחזור אליכם:

Open chat
נסיון אפשר לעזור ?