Buy cheap website traffic

סודות מקצועיים מעולם השיווק

pexels-kaboompics-com-6229

הפעם בחרנו להסביר כיצד פועל עולם השיווק, אם כי הרבה פעמים לאנשים יש נטייה לחשוב שהם "מעל" מניפולציות שיווקיות, ואם כי מעניין לראות כיצד אמצעים פשוטים גורמים לנו בני האדם (יצורים אינטליגנטים סה"כ) ליפול פעם אחר פעם למלכודות שיווקיות.

קבלו 5 סיטואציות מהיום יום:

  1. שימוש בתמונת המחשה – לא חסרים מוצרים לא מוצלחים שמגיעים במארז שמציג תמונת המחשה די טובה, כזו שגורמת לשכוח שאין מדובר בדבר האמתי, אלא בסה"כ טריק שיווקי. מכאן שלא מעט מנות קפואות נראות על התווית כמו מנה של 5 כוכבים ולא מעט ויטמינים מציגים תמונות של דוגמנים.

 

  1. חבל לא לקנות – הרבה פעמים חברה יוצאת עם הטבה. ההטבה אינה חייבת להיות גבוהה ואף אינה חייבת להיות אמתית (ניתן להרים את המחיר ועליו לציין שקיימת הנחה), כך שאם רק מוסיפים את המילים "מבצע חד פעמי"- ישר נתחיל לחשוב אם אנחנו זקוקים לאותו פריט, גם אם עד לפני כמה דקות כלל לא חשנו בחסרונו.

 

  1. אמת מחמיאה – לא מעט מחקרים מראים שמאוד משנה כיצד מציגים ללקוח את הנתונים. כך למשל אם מדובר במוצר שמסייע לכאבי גב, ניתן לכתוב שהוא מסייע ב 90% מהפעמים וניתן לכתוב שב10% מהפעמים הלקוחות יצאו לא מרוצים. אין ספק שהנוסח הראשון יוביל להרבה יותר מכירות.

 

  1. אותה הגברת בשינוי אדרת – הרבה פעמים מספיק לקחת בדיוק את אותו המוצר ורק לשנות לו את האריזה, וזאת בכדי לגרום למוצר להיראות יותר אטרקטיבי. כך למשל ניתן לקחת חטיף שוקולד ולעטוף אותו באריזה עם פס זהב, וכבר נסכים לשלם עליו עוד כמה שקלים ולחשוב שהוא הרבה יותר טעים.

 

  1. מציעים מתנה – מכירים ששירותים מסוימים מציעים מתנה בחינם, ואף כזו ששווה כמה עשרות שקלים? במקרים אלו סביר להניח שנפסיק להתייחס לשיקולים פרקטיים ונתחיל לחשוב עד כמה אנו רוצים לקבל או אותה מתנה – פעולה שעשויה להוביל להוצאה לא הכרחית ולא באמת כדאית.

שנסכם?

זיהיתם את עצמכם בסיטואציות? עתה רק נותר להבין שעולם השיווק מחזיק בכמה טריקים פשוטים ויעילים, כך שגם אתם מוזמנים להפעיל מניפולציות כאלו ואחרות – היו יצירתיים ובו זמנית תלמדו מניסיונם של אחרים.

השאירו פרטים ויועץ AI יחזור אליכם:

Open chat
נסיון אפשר לעזור ?